Αλήθεια, έχετε ποτέ σκεφτεί πως οι πελάτες και οι συνεργάτες της επιχείρησής σας λειτουργούν όπως όλοι μας ; συναισθηματικά. ‘Οσο κι ακούγεται «ρομαντικό», οι ανθρώπινες σχέσεις είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας μιας επιτυχημένης επιχείρησης!
‘Οσο περισσότερο επενδύετε στην καλλιέργεια σχέσεων με τους πελάτες/συνεργάτες σας, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να συνεχίσουν ή να διευρύνουν τη συνεργασία μαζί σας και να σας συστήσουν σε φίλους, γνωστούς ή και άλλες επιχειρήσεις.
‘Οποιος κι αν είναι ο τομέας δραστηριότητας της επιχείρησής σας, ένας σίγουρος τρόπος να πετύχετε κάτι τέτοιο είναι μέσω ενός στοχευμένου, αποτελεσματικού, ιδιαίτερου εταιρικού δώρου.
Μου αρέσει να βλέπω τη Mariefleurs ως προέκταση του τμήματος μάρκετιγκ κάθε εταιρείας. Κάθε κίνηση πρέπει ν΄ αποσκοπεί σε κάτι πολύ συγκεκριμένο. Οι αφορμές θα μπορούσαν να επικεντρωθούν στις εξής κατηγορίες :
- Καλωσόρισμα : ο καλύτερος τρόπος να θεμελιώσετε ένα νέο πελάτη ή μια κανούργια συνεργασία.
- Ευγνωμοσύνη : δώρα Χριστουγέννων ή σύσταση.
- Ορόσημα στην προσωπική ζωή : γάμος, γέννηση, γενέθλια, νέο σπίτι.
- Ορόσημα στην επαγγελματική ζωή : προαγωγή, συνέδρια, εγκαίνια, συγχαρητήρια.
Κάθε σωστή επιχειρηματική κίνηση έχει ένα σκοπό. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση των εταιρικών δώρων. Αλλιώς, δεν είναι σωστή. Δεν είναι επένδυση. Είναι έξοδο.
Ωραία…το στοχευμένο το διευκρινήσαμε – ελπίζω.
Αποτελεσματικό; Με ποιό τρόπο μπορεί ένα εταιρικό δώρο να είναι αποτελεσματικό;
«Δείτε τον πελάτη σας να χρησιμοποιεί το δώρο σας», προτείνω πάντα στους υποψήφιους πελάτες της Mariefleurs. Ως ειδικοί, καλούμαστε κάθε φορά να καθοδηγήσουμε τους πελάτες στην επιλογή των δώρων. Στην περίπτωση π.χ. που το δώρο παραδοθεί σε χώρο γραφείου, προτείνουμε πάντα να περιέχεται σ’ αυτό κάτι που να μπορεί ν μοιραστεί σε όλα τα άτομα που βρίσκονται στο συγκεκριμένο γραφείο. Τώρα θα μου πείτε…λεπτομέρεια. Συμφωνώ. Αλλά οι λεπτομέρειες δε κάνουν, σχεδόν πάντα, τη διαφορά;
Ο παραλήπτης πρέπει να καταλαβαίνει τον αποστολέα του δώρου, πριν καν το ανοίξει. Το εταιρικό δώρο οφείλει να παραπέμπει στην εταιρική σας ταυτότητα με την πρώτη ματιά. Μπορεί να είναι η εκτύπωση του logo της εταιρείας στο κουτί, ένα καρτελάκι στην κορδέλα ή απλά τα χρώματα της συσκευασίας, ο,τιδήποτε.
Και αφού το ανοίξει, η αντίδραση θα πρέπει να είναι μία : ΟΥΑΟΥ…
