ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

Με ποιο τρόπο παραδίδονται οι παραγγελίες;

Οι παραγγελίες παραδίδονται στην πλειοψηφία τους μέσω της ταχυδρομικής εταιρείας ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.  Σε ειδικές περιπτώσεις παραδίδονται απευθείας από την εταιρεία μας.  Σε κάθε περίπτωση υπάρχει σχετική ενημέρωση.

Πόσος χρόνος απαιτείται για την παράδοση της παραγγελίας μου;

Οι παραγγελίες αποστέλλονται σε 2-3 εργάσιμες ημέρες. Παραγγελίες που αποστέλλονται σε νησιωτικούς προορισμούς, απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να χρειαστούν 2-5 ημέρες προκειμένου να παραδοθούν. Παραδόσεις γίνονται μόνο τις καθημερινές. Παραδόσεις την ίδια ημέρα, το Σάββατο ή/και καθορισμένη ώρα έχουν επιπλέον επιβάρυνση και πραγματοποιούνται κατόπιν συνεννόησης.

Αν, για οποιοδήποτε λόγο, υπάρχει περαιτέρω καθυστέρηση, θα σας ενημερώσουμε.

Η παραγγελία μπορεί να παραδοθεί σε τρίτο πρόσωπο (διαφορετικό από τον αγοραστή);

Εννοείται ! Τις περισσότερες φορές, μάλιστα, αυτό είναι και το ζητούμενο. Αποστολή μας είναι να κάνουμε τη ζωή των πελατών μας πιο εύκολη. Αρκεί να συμπληρώσετε στην διεύθυνση αποστολής τη διεύθυνση του παραλήπτη του δώρου και το δώρο θα φτάσει στα χέρια του. Στην περίπτωση αυτή θα σας αποσταλεί το σχετικό παραστατικό πληρωμής στη δική σας ταχυδρομική ή ηλεκτρονική διεύθυνση.

 
Η παραγγελία προορίζεται για δώρο. Μπορώ να ζητήσω να παραδοθεί σε συγκριμένη ημερομηνία ;

Βεβαίως ! Ενημερώστε μας για την επιθυμητή ημερομηνία παράδοσης του δώρου σας στο πεδίο «πρόσθετες πληροφορίες» και θα φροντίσουμε να παραδοθεί τη συγκεκριμένη αυτή ημέρα.

 
Σε περίπτωση παραγγελίας περισσοτέρων του ενός κουτιών, υπάρχει δυνατότητα παράδοσής τους σε ξεχωριστές διευθύνσεις;

Εννοείται ! Εφόσον τα δώρα σας προορίζονται για διαφορετικούς παραλήπτες, το καθένα θα παραδοθεί στη διεύθυνση όπου προορίζεται. Αρκεί να γίνουν ξεχωριστές παραγγελίες, προκειμένου να καταχωρηθούν σωστά στο σύστημα παρακολούθησης.

Αναλαμβάνετε αποστολές στο εξωτερικό;

Προς το παρόν δεν αναλαμβάνουμε παραδόσεις στο εξωτερικό. Είμαστε σίγουροι, όμως, πως θα είμαστε έτοιμοι σύντομα. Θα υπάρχει σχετική ενημέρωση.

Ποιο είναι το κόστος αποστολής;

Η αποστολή είναι δωρεάν. Εξαιρούνται οι απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές, όπου υπάρχει μια μικρή επιβάρυνση.

ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΔΩΡΑ

Ποιες είναι οι επιλογές μου, όσον αφορά στα δώρα σας;

Όλα τα δώρα μας αποστέλλονται με ιδιαίτερη φροντίδα και επιμέλεια, στη συσκευασία που αναφέρεται στη λεπτομερή περιγραφή του κάθε δώρου. Αν επιθυμείτε διαφορετική από την αναγραφόμενη συσκευασία, ή απλά θέλετε να μάθετε πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε να ενσωματώσετε την εταιρική σας ταυτότητα στα δώρα μας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο hello@mariefleurs.gr!

 
Αναλαμβάνετε εταιρικά δώρα;

Βεβαίως ! Λατρεύουμε τις προκλήσεις. Και για εμάς, κάθε συνεργασία για επιχειρηματικά δώρα είναι μια πρόκληση. Είμαστε πανέτοιμοι να συνεργαστούμε μαζί σας και να δημιουργήσουμε το τέλειο για την περίσταση προσωποποιημένο επιχειρηματικό σας δώρο.  Για λεπτομέρειες, ανατρέξτε στον εταιρικό μας κατάλογο ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 211 1824852 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)  στο hello@mariefleurs.gr

Ποιος είναι ο απαιτούμενος χρόνος για προσωποποιημένα δώρα;

Ιδανικά ο απαιτούμενος χρόνος για custom δώρα είναι 20-30 ημέρες από την οριστικοποίηση της παραγγελίας. Ανάλογα και με το μέγεθος της παραγγελίας, ο χρόνος αυτός  μπορεί να μεταβληθεί. Το σύνολο, σχεδόν, των προϊόντων μας προέρχεται από μικρές ελληνικές επιχειρήσεις και, αυτό προϋποθέτει  την έγκαιρη παραγγελία από εμάς των προϊόντων που έχετε επιλέξει.  Επιπλέον, όλες οι custom εκτυπώσεις (logo, ειδικές συσκευασίες, κ.α.), εφόσον ζητηθούν, απαιτούν, εκτός των άλλων, και επιπλέον χρόνο.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής;

Λόγω της ιδιόμορφης φύσης των τελικών προϊόντων μας (κουτιών δώρου), δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής.  Στην εξαιρετικά σπάνια περίπτωση που το κουτί ή κάποιο /κάποια από τα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε αυτό, έχει υποστεί οποιαδήποτε φθορά, μην ανησυχείτε!   Επικοινωνήστε μας και θα σας το αντικαταστήσουμε αμέσως. Στην περίπτωση που το συγκεκριμένο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι με το προϊόν που θα σας προτείνουμε προς αντικατάστασή του.